سنگاپور یکی از بهترین نقاط دنیا واسه علاقه مندان به خرید حساب می شه. چه طرفدار برندهای لوکس و گرون باشین یا جنسای ارزون، پایتخت کشور سنگاپور شما رو ناامید نمیکنه. در ادامه با سایت ما همراه باشین.

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

مقاله های در رابطه:

  • صفر تا صد خرید در اسکله کلارک، سنگاپور
  • سوغات سنگاپور چیه؟

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما اینکه خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی صرف نظر کرد.

اوت لت سنگاپور

در طول چند سال گذشته دست کم ۳۰ فروشگاه فکتوری اوت لت (اوت لت کارخانه ای) در این شهر راه اندازی شده که هر کدوم اجناسی از برندهایی خاص رو با قیمت هایی عالی و مقرون به صرفه به فروش می رسونن، به گونه ای که بعضی از برندها بین ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف روی جنساشون اعمال می کنن که شاید هر کسی رو وسوسه می کنه.

اوت لت سنگاپور

مثل این برندها می توان به برندهای آمریکایی کالوین کلین جینز (Calvin Klein Jeans) کول هان (Cole Haan) و جوسی کاچر (Juicy Couture) اشاره کرد. در این مطلب لیستی از بهترین اوت لت های سنگاپور رو براتون جمع بیاری کرده ایم.

کاتی سینلیژر اورچارد (CATHAY CINELEISURE ORCHARD)

در این مرکز می توان کفش و پوشاک زنونه و مردونه از برندهای مشهور و قدیمی مثل ریبوک، ساکونی اوریجینالز، کاترپیلار و مِرِل رو پیدا کرد. کلا تمرکز اصلی اینجا روی جنسای ورزشیه. اجناس این مرکز دست کم یه فصل از تولیدشون گذشته س و به شکل هفتگی جانشین می شن. با اینحال می توان جنسای جدیدتری رو هم در بین اون ها یافت. اندازه تخفیفی که به روی اجناس اعمال می شه بین ۳۰ تا ۷۰ درصده. شما می تونید از صبح زود تا ۱۰ شب از این مرکز بازدید کنین.

اوت لت سنگاپور

نشانی: ایت گرانج راود (8 Grange Road)، منطقه ی سامرست (Somerset District)

ای ام کی هاب (LEFTFOOT)

اگه به دنبال پوشاک ساده تا مد روز، لباس های پایین، دامن، و مجموعه ای بزرگ از لباس های جین زنونه هستین، ای ام کی هاب یکی از بهترین انتخاب ها واسه شماس. واسه مردان هرچند مقدار کمتری کالا هست اما همون مقدار هم از تنوع بالایی برخورداره که در بین اون ها می توان شکل های جور واجور زیرپوش، جین، شِرت و تی شرت رو پیدا کرد. هم اینکه می توان تعدادی لباس کودکانه هم خرید. مثل مرکز قبلی در این مرکز هم دقیقا یه فصل از تولید جنسا گذشته س که به شکل هفتگی جانشین می شن. اندازه تخفیفی که به روی اجناس اعمال می شه بین ۳۰ تا ۸۰ درصده. همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰ شب می تونید از مرکز خرید ای ام کی هاب دیدن کنین.

اوت لت سنگاپور

نشانی: 53 Ang Mo Kio Avenue 3

دسنترپوینت (THE CENTREPOINT)

پوشاک و کفش و هم اینکه کتانی و چکمه های زنونه و مردونه از برند دانمارکی که به خاطر راحتی ساخته هاش می شناسنش مثل اجناسیه که می تونید توقع پیدا کردن اون ها رو در این مرکز داشته باشین. حالا خوبیش اینه همه ی این اجناس طبق اندازه در ویترین ها چیده شده ان تا کار شما رو راحت کنن. علاوه بر این ها انتخاب های محدودی از کیف و کیف پول چرم هم هست که می تونید از بین اون ها به انتخاب بدین. حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف روی اجناس در مرکز خرید دسنترپوینت اعمال می شه. هم اینکه جنسا به شکل هفتگی جانشین می شن، پس در صورت انتخاب جنسی تلاش کنین همون لحظه اون رو بخرین تا از دست تون نره. ساعات به کار مرکز همه روزه بین ۱۰:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شبه.

پول-نام-تصویر

اوت لت سنگاپور

نشانی: 176 Orchard Road

آی ام ام (IMM)

نزدیک کریسمس و سال نوی میلادی و هم اینکه اتفاق فروش بزرگ سنگاپور (چیزی مثل به جمعه مشکی) بهترین زمان واسه خرید از مرکز اوت لت IMMه. می تونید شکل های جور واجور پوشاک، کیف، کفش و لباس پایین رو با قیمت هایی تقریبا مقرون به صرفه از این مرکز بخرین. مثل همه ی اوت لت هایی که پیش تر معرفی کردیم در این یکی هم به شکل هفتگی جنسا رو جانشین می کنن. شاید تنها ایراد وارد به اون تخفیف کم تر نسبت به دیگر مراکز باشه که بین ۳۰ تا ۵۰ درصده که تنوع مثال زدنی اجناس تا حدودی اون رو جبران می کنه. ساعات به کار مرکز خرید IMM روزای یکشنبه تا پنج شنبه از ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ عصر و روزای جمعه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شبه.

اوت لت سنگاپور

نشانی: 2 Jurong East Street 21

جورنگ پوینت (JURONG POINT)

کفش ها همیشه بخش بزرگی از عامل موثر در شیک پوشی ما رو به خود اختصاص داده ان. پس بیشتر ما همیشه تلاش داریم تا بهترین کفش ها از بهترین برندها رو جفت و جور کنیم. البته نمی توان از قیمت بسیار بالای اون ها خیلی راحت صرف نظر کرد. مرکز خرید جورنگ پوینت به شکل خاص ای تمرکزش رو روی کفش هایی از محبوب ترین برندهای روز دنیا مثل بیرکن استوک، تیمبرلند، نچورالیزر، چیلو (Ccilu) و پاپیلیو کرده تا رضایت مشتریانش رو جفت و جور کنه. علاوه بر همه ی این ها، کفش های بچه گانه از برندهایی مثل پورو رالف لاورن و گس (Guess) اینجا به فروش می رسد. اندازه تخفیف وارد شده روی اجناس رضایت بخشه و به ۳۰ تا ۷۰ درصد می رسد. نکته ی ناامید کننده در مورد اجناس اینه که حدود ۴ تا ۸ فصل از تولید اون ها می گذره، پس شاید واسه بسیاری توی ذوق بزنه. این اجناس به شکل هفتگی با جنسای جدیدتر جانشین می شن. ساعات به کار این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شبه.

اوت لت سنگاپور

نشانی: 1 Jurong West Central 2

همیشه می تونید تورهای جور واجور آژانس های مسافرتی رو در صفحه اختصاصی سایت ما واسه تور کوالالامپور – سنگاپور مقایسه کرده و تور مناسب خود رو پیدا کنین.