شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا واسه خریده. در این شهر خرید یه فعالیت شبونه روزی هستش. اگه بدونین از کجا خرید کنین، می تونید اجناس بسیار جور واجور و ارزانی پیدا کنین. در ادامه با سایت ما همراه باشین. 

هر چیزی رو که در مورد بانکوک باید بدونین

مقاله های در رابطه:

  • اوت لت (Outlet) چیه؟
  • اوت لت پاتایا، خریدی ارزون
  • راهنمای کامل سفر به بانکوک، تایلند

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما این که خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید ، فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

جنوب شرق آسیا واسه تولید لباس بسیار مشهوره. اگه به دنبال تخفیف های فوق العاده واسه اجناس با برندهای معروف هستین، باید مستقیم به سراغ اوت لت های بانکوک برید.

تموم فروشگاه های اوت لت بانکوک اجناس اصلی و معتبر رو با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت فروش ارائه می کنن.

در این شهر که هرساله میزبان گردشگران بسیاریه، خرید حرف اول رو می زنه. علاوه برقیمت کم و تنوع زیاد پوشاک، پارچه، لوازم خونگی و الکترونیکی ناآشنا ولی باکیفیت در این شهر، اون رو به محل مناسبی واسه خرید تبدیل کرده.

در تایلند از برندهای لوکس و مشهور صرف نظر کنین و اجناس بی نام و نشون ولی مرغوب محلی رو در فهرست خرید خود قرار بدین. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشین، برچسب های اندازه پوشاکه که اعداد درج شده روی اون ها با استاندارهای بین المللی همخوانی ندارن. اوت لتای معروف بانکوک جز ء اون دسته از مراکز خریدی هستن که حتما به سمتشان جذب میشین.

فروشگاه اوت لت بانکوک

این فروشگاه بهترین گزینه واسه خرید شما هستش. در این فروشگاه اجناس تا ۹۰ درصد تخفیف به خواهندگان ارائه می شه. بیشتر از ۵۰۰ برند جور واجور در این فروشگاه دارای نمایندگی فعال هستن. فروشگاه اوت لت بانکوک بخشی از بزرگترین خرده فروش تایلنده که در تموم تایلند بیشتر از ۲۰ مجتمع خرید و فروشگاه داره.

اوت لت

این فروشگاه در جاده ی سایلوم و در نزدیکی ایستگاه قطار هواییه. فقط با ۵ دقیقه پیاده روی، بعد از ایستگاه به اوت لت می رسه. فروشگاه اوت لت بانکوک همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ میزبان شما هستش.

فروشگاه اوت لت کارخانه Levi’s

طرفداران جین، این فروشگاه مناسب شما هستش! شلوار های جین اصلی ترین اجناس این فروشگاه هستن. اگه بچرخی در فروشگاه بزنین، اجناس دیگری مثل ژاکت، پیراهن و تیشرت های اصلی جین رو تا ۶۰ درصد تخفیف می بینید. به هر حال اگه نمای بیرون فروشگاه نظرتون رو جلب نکرد، شاید از دیدن فضای داخلی هم ذوق زده نمی شید.

اوت لت

اوت لت

واسه رسیدن به اوتلت Levi’s بانکوک، باید از خروجی هر ۳ ایستگاه Bang Chak قطار هوایی بانکوک بیرون بیاد و در امتداد Sukhumvit پنج دقیقه تا علامت قرمز اوتلت کارخانه Levi’s پیاده روی کنین. این فروشگاه از دوشنبه تا پنجشنبه در ساعات ۸ تا ۲۱ پاسخگوی نیاز شما هستش.

فروشگاه جی آر ای

این فروشگاه که در طبقه ی اول مرکز خرید Emporium بانکوک قرار داره، دارای نمایندگی برند های معروفی چون ناین وست، شنل، دیور و کارن میلنه. به دیدن علامت های تخفیف ۸۰ درصدی روی شیشه های مغازه های این فروشگاه اکتفا نکنین و حتما یه سر به قفسه ها و ریل ها بزنین. مطمئنا از این فروشگاه دست خالی باز نخواهید گشت. اجناس این فروشگاه معمولا تنها یه فصل عقب تر بوده و لباس ها در اندازه های جور واجور عرضه می شن.

اوت لت

از راه ایستگاه Phrom Pong قطار هوایی بانکوک می تونید به این فروشگاه دسترسی داشته باشین. این فروشگاه از ساعت ۹ تا ۲۱ بازه.

اوت لت کارخانه جیم تامسون (Jim Thompson)

کارخانه ی جیم تامسون به احیاگر صنعت ابریشم تایلند واسه بازارهای بین المللی مشهوره. قیمت بالای اجناس این کارخانه، عده ای رو در گشایش اوت لت های مربوطه تشویق کرد. پس اگه سری به فروشگاه اوت لت کارخانه ی جیم بزنین، با دستی پر از اجناس ابریشمی این کارخانه باز خواهید گشت. 

اوت لت

پنج طبقه در این فروشگاه هست. سه طبقه مخصوص پارچه های کتانی و ابریشمی که به شکل متری عرضه می شن، یه طبقه مربوط به مبلمان منزل مثل بالش ها، رومیزی ها و پرده هاس و محبوب ترین و پرطرفدارترین طبقه به لوازم جانبی اختصاص داره که می تونید در اون جا عروسک های ابریشمی واسه بچه ها، کروات های شیک، لباس و فریم های عکس پیدا کنین.

اوت لت

اوت لت

از راه قطار هوایی بانکوک (BTS) به ایستگاه Bang Chak برید. اگه از خروجی ۵ بیرون بیاد به خیابون Sukhumvit Soi 93 می رسید. فروشگاه اوت لت کارخانه جیم تامسون با پنج دقیقه پیاده روی در این خیابون قابل دسترسیه. این فروشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ بازه.